[Czuwaj] Nowa osoba w GK (2)

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 15:47:20 CEST

Na Liście padło pytanie o nową osobę w GK'rze - Przemka Marchlewicza, O to
co będzie robił i jak.
Cóż, poniżej skondensowana odpowiedź. :) (przez moje skromne konto, bo
Przemek nie jest jednak na Liście).

Przemek Marchlewicz pisze:

(...)

Teraz krótko: będę odpowiadał za wsparcie zarządzania majątkiem
(nieruchomości, nadzór właścicielski, ośrodki GK, przekazanie majątku do
KCH)- szczegóły wkrótce. GK ustaliła, że będziemy pracować w zespołach
"zarządzanie" i "program", a szczegółowy zakres obowiązków będący
załącznikiem do umowy wolontariackiej będzie publicznie dostępny. Ja, jak
zapewne przypuszczasz będę od zarządzania, bo się na tym znam.

Czas: będę obecny na posiedzeniach GK ZHP 2 razy w miesiącu, a reszta w
zależności od potrzeb. Określam to na własny użytek na 8 h tygodniowo. Jak
wiesz jestem zajęty ale tez całkiem nieźle zorganizowany i podjąłem się
obowiązków po głębokim przemyśleniu, konsultacji z Bogną i uwzględnieniu
interesów Jasia.

Pomysł- napiszę do zainteresowanych sam, jak będę miał wszystko sprecyzowane
ale jak wiesz jestem radykalnym zwolennikiem jedności ZHP jako organizacji,
wprowadzania jasnych procedur korporacyjnych i rozliczania współpracowników
z efektów ich pracy. Na pewno wprowadzę zasady nadzoru właścicielskiego i
uporządkuję nadzór nad podległymi jednostkami. Będę zwolennikiem
ograniczenia majątku organizacji do niezbędnego minimum (to mało popularne
niestety). Więcej- wkrótce.

Na liście sporo osobistych wycieczek- tekstów o polityce itp. Mimo wszystko,
znajomości realiów i polityki, nie wiedziałem, że wzajemne animozje są tak
głębokie. To jest bardzo szkodliwe dla ZHP i będę próbował do tego
przekonać. Teraz wracam do roboty.

Szykujesz się na rajd komend hufców? Może oponenci przyjadą to wypalimy
ognisko pokoju i pośpiewamy- okaże się, że nie mam wilczych oczu :-)

(...)

Pewnie, że się szykuję! :) "Buty mocno zawiązane i plecaki zarzucone" :) :P

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl