[Czuwaj] Nowa osoba w GK (2)

Rafal Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Śro, 3 Wrz 2008, 19:12:31 CEST

Witam wszystkich,

Sławomir Waś napisal:

> Przemek Marchlewicz pisze:
>
> (...)
>
> Teraz krótko: będę odpowiadał za wsparcie zarządzania majątkiem
> (nieruchomości, nadzór właścicielski, ośrodki GK, przekazanie majątku
> do
> KCH)- szczegóły wkrótce. GK ustaliła, że będziemy pracować w zespołach
> "zarządzanie" i "program", a szczegółowy zakres obowiązków będący
> załącznikiem do umowy wolontariackiej będzie publicznie dostępny. Ja,
> jak
> zapewne przypuszczasz będę od zarządzania, bo się na tym znam.
> [...]

nie. Ponieważ oprocz zakresu działania Przemka:
wsparcie zarządzania majątkiem (nieruchomości, nadzór właścicielski,
ośrodki GK, przekazanie majątku do KCH) w zarzadzaniu
miesci się jeszcze kilka innych zakresow, którymi Przemek
się nie zajmie.

pozdrawiam wszystkich
Rafal
hm. Rafal Bednarczyk