[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 4 Wrz 2008, 12:10:09 CEST

W dniu 4 września 2008 11:42 użytkownik harclot
<harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Czyli ( żeby było jasnne)
> chodzi Marcinowi (i Tobie)
> o "zatrzymanie" w "obszarze"
> -  JAK ("program")
> a nie o "obszary":
> - CZYM ("metodyka")
> - PO CO ("cel")
>
> Czy tak ?

Tak i nie. Bo dla mnie trochę to wydzielenie metodyki od programu jest
szkodliwe. Dla mnie CZYM to METODA.
Wszystko inne stanowi część programu. Tfu nie dla mnie. Dla oficjalnej
linii paskudnego skautingu :)

Tam wogóle ciężko tłumaczy się "metodyka". To jakby szkielet - FRAMEWORK.

Ten rozdział skutkuje trochę tym, że chcemy zmieniać PROGRAM rozumiany
wąsko jako propozycje programowe nie tykając np wymagań na stopnie,
czy konstrukcji stopni jako takich. A to wszystko powinno ewoluować.
Bo to wszystko jest PROGRAMEM.