[Czuwaj] Domena harcerstwo.net

Robert Majer robert.majer w gmail.com
Pon, 15 Wrz 2008, 10:12:10 CEST

W dniu 15 września 2008 09:27 użytkownik harclot
<harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> ----- Original Message ----- From: "Marcin Bednarski"
> <parasol w harcerstwo.net>

W chwili obecnej domena nie funkcjonuje prawidłowo ponieważ nie
została odnowiona przez jej właściciela na kolejny okres.

Teoretycznie standardowo ma na to 30 dni od daty wygaśnięcia domeny
potem domenę przejmuje rejestrator i odzyskanie może być bardziej
skomplikowane.

Proponuje szybko opłacić domenę :)

--
Robert Majer