Re: [Czuwaj] niech żyje DEMOKRACJA ??

harclot harclot w poczta.onet.pl
Pon, 15 Wrz 2008, 12:19:24 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, September 15, 2008 11:45 AM
Subject: Re: [Czuwaj] niech żyje DEMOKRACJA ??

> Nie, ponieważ w ZHP nie trzeba być instruktorem żeby prowadzić drużynę.
> Natomiast osoba taka musi być przygotowana do prowadzenia drużyny
> (mieć odpowiedni kurs). Jeśli nie ma to może zostać p/o drużynowego i
> niezwłocznie (he he) ukończyć odpowiedni kurs.

Michał, nie rozpędzaj się.
W ZHP nie ma czegoś takiego jak p/o drużynowego.
Albo ktoś jest druzynowym
z wszyskimi prawa i obowiazkami
albo nim nie jest
(oczywiscie chodzi o pełnoletnich)

Zgodnie ze Statutem ZHP
na funkcję instruktorską, czyli np. druzynowego
można powołać (instruktora lub)
"...posiadajacą kwalifikacje instruktorskie..."

Więc skoro już stwierdziłeś że dana osoba
ma te kwalifikacje
(mianujac ją druzynowym)
to po co "niezwłocznie" ;-))
wysyłasz go na kurs ?
Liczysz że go nie ukończy
czyli że jednak tych kwalifikacji nie ma ?
Chyba ze chodzi o ich "podniesienie"
a wtedy ta "niezwłoczność" nie jest już
tak oczywista.

Bo trudno oficjalnie badać coś