[Czuwaj] Podzwonne reformy mundurowej.

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 17 Wrz 2008, 21:12:57 CEST

W dniu 17 września 2008 21:09 użytkownik  <harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Kwestionujesz fakt że koszule mundurowe 4Ż
> są bardziej podobne do holenderskich
> koszul mundurowych niż do koszul mundurowych
> wywodzacych się z polskiej tradycji mundurowej ?

Po pierwsze co to jest polska tradycja mundurowa?
Chodzi ci o mundury wojska, policji, straży pożarnej, strażników
muzeów, komandosów, straży granicznej, straży ochrony lotniska, straży
ochrony kolei, czy może celników?

Po drugie nawet jeśli tradycja w ich umundurowaniu istniała to
istnieje tylko w muzeum. Znakomita większość z nich ją "olała" :) I
poszła w stronę wygody.

I po trzecie, nawet jeśli tak nie było to nic nie znaczy. Bo mamy się
do niej nijak. Nie jesteśmy służbą mundurową, a nasze mundury nie są
mundurami w znaczeniu uchwał państwowych. To tylko i wyłącznie stroje
organizacyjne.

Hmm czy ja już tego gdzies nie pisałem? :P