Re: [Czuwaj] Podzwonne reformy mundurowej.

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Śro, 17 Wrz 2008, 21:17:09 CEST

> Kwestionujesz fakt że koszule mundurowe 4Ż
> są bardziej podobne do holenderskich
> koszul mundurowych niż do koszul mundurowych
> wywodzacych się z polskiej tradycji mundurowej ?

Co to jest polska tradycja mundurowa?

Gdzie ona jest spisana?

I gdzie się zaczyna? z czego czerpie?

Po zapytaniu Pana Google wyskoczył mi tylko jeden artykuł na ten temat (poza postami na forach harcerskich):

http://www.mundury.net/Wiki/index.php/Tradycja_munduru_na_przestrzeni_lat_1726_-_1831

Czyli, że masz żal Czesiu, że nie nosimy "amarantów zapiętych pod szyją"?

Seascout

PS. O tradycji mundurowej znalazłem jeszcze tu:
http://www.sfmo.ovh.org/info.html
"wpisanie do art.27 projektowanej ustawy Ministra Spraw Wewnętrznych jako osoby uprawnionej do składania Prezydentowi wniosków o nadanie odznaczeń dla byłych funkcjonariuszy MO- działaczy opozycji i ofiar represji. (W ustawie uprawnienia takie ma tylko Minister Obrony Narodowej o Kierownik Urzędu ds. Kombatantów, natomiast tradycja mundurowa naszego resortu powoduje, że takie uprawnienia powinien posiadać również Minister Spraw Wewnętrznych)" ale jestem pewien, że nie o tę tradycję mundurową Ci chodziło...