[Czuwaj] Podzwonne reformy mundurowej.

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 17 Wrz 2008, 22:06:23 CEST

W dniu 17 września 2008 21:59 użytkownik  <harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Mam żal że "rżniesz głupa".
> Jak nie, to namów g00rka  by dotrzymał słowa
> i przedstawił te obiecane opracowanie,
> którym "wymachiwał" na forum mundurowym

Czesiu, jakoś strasznie ruszyłes do ataku, jakiś wyż nad Kraków przyszedł? :))
Spokojnie. Nie pamiętam żebym obiecywał jakieś opracowanie - niestety.
Pisałem o tym, że kieszenie nawiązują do patek Małkowskiej (takie
widziałem na zdjęciu jednym), czy Małkowskiego... Nie wiem teraz. To
było raczej żartem.

*

Grzegorz dałeś jeden przykład. Beretu. Może i tak.
I tobie od razu Czesiu napiszę "co ma piernik do wiatraka".

Ano to, że policja nosi baseballówki i kombinezony, a wojsko stroje
polowe i tak dalej i tak dalej.
Nikt nie przejmuje się zbyt tradycją traktując ją ewentualnie
delikatnie i symbolicznie... I tyle. Bo w życiu codziennym, przy innym
podejściu niż rekonstrukcyjne, czy mocno historyczne, tradycja jest
właśnie symbolem...

Czesiu! Ja naprawdę mam dość pisania o mundurach. Wybaczysz więc, że
przeproszę i nie będe już pisał. Kilka lat pisałem. Teraz chciałbym
popisać o programie, o strukturze, a może o innych rzeczach :) Wiadomo
gdzie :)

Może nowy szef reformy mundurowej wprowadzi tradycyjnie polskie mundury? :)))

pozdrawiam z niżowej Warszawy (chwilowo)