[Czuwaj] Podzwonne reformy mundurowej.

Śro, 17 Wrz 2008, 22:54:47 CEST

Dnia 17-09-2008 o 22:46:13 <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Problem w tym że ty ją całkowicie "olałeś"
> Pewnie dlatego że jej nie znałeś,
> i nie chciało Ci sie jej poznać.

Na początku myślałem, że masz Czesiu dzisiaj jakiś zaczepny dzień. Ale Ty
chyba naprawdę chcesz pisać, to, co piszesz. Jaka tradycja została olana?
czego tradycja? Nastąpiła jakaś rewolucyjna zmiana? Do czego miały być te
nawiązania? Co mnie obchodzi jakie mundury były w ZHP przed wojną? Co to
obchodzi nastolatka? Bzdura! Chcesz pooglądać tradycyjne mundury? Zapewne
w Muzeum Harcerstwa mają ich kolekcje. Zamiast pytać i odwoływać się do
obietnic w słowach, których wypowiedzenia 90% czytelników nie pamięta albo
w ogóle nie zna (jak ja np.), powiedz o co Ci się rozchodzi? Chciałeś mieć
stójkę w mundurze? Furażerkę jako jedyne nakrycie głowy? Musztardowy
kolor??
Choć jedną odpowiedź proszę.

> Problem z tym że jak na razie wszystkie "reformy"
> ostatnich lat mają się podobnie:
> metodyczna, mundurowa, "osobowościowa".
>
> Cóż....
>
> Czesław

Co to znaczy mają się podobnie?> Jakie jest podobieństwo tych reform? Co
to znaczy reforma osobowościowa?

Czesław skoro już wypowiadasz się publicznie zastosuj jakiś otwarty kod w
komunikacji, bo inaczej tylko szumi na łączach.

Ryszard