[Czuwaj] Podzwonne reformy mundurowej.

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 17 Wrz 2008, 23:09:00 CEST

W dniu 17 września 2008 23:02 użytkownik  <harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> Ale to g00rek jako specjalista od tradycji pewnie Ci napisze.

Czesław EOT, zupełnie EOT.

Mam gdzieś tradycję. Zupełnie. Odkryłeś mnie, zdemaskowałeś. Jestem
paskudnym, nowoczesnym, wszystko rozwalającym "deformatorem" który
zepsuł zupełnie ZHP proponując mundury ZUPEŁNIE niezgodne z mityczną
tradycją wywodzącą się jeszcze spod Racławic. Przyznam się, że
kompletnie nie myśląc o tradycji chciałem wprowadzić mundur który
będzie praktyczniejszy.

Nie jestem zadowolony, bo kroki które poczyniliśmy były za małe.
Mogłem wyrzucić mundur na wierzch, wprowadzić jeden kolor dla obu płci
- zupełnie inny, np granatowy, skrócić na stałe rękawy i wprowadzić
milion udogodnień. Żałuję że tą tradycję miałem w tak małym poważaniu,
mogłem mieć w większym.

EOT, zupełny, nie chce mi się po tym pisac, Czeisu pisaliśmy ci już
milion razy - nie hołubimy tradycji tak jak ty, jest u nas ona gdzieś
na końcu zupełnie. Jest ważna jak dziadek którego się szanuje, ale nie
słucha w kwestii ubioru.

Obiecuję, nie odpowiem juz na żadne twoje sokratejskie pytania.

A mundury mogłyby być jeszcze nowocześniejsze. Może kiedyś gdy ZHP już
wyrzucą z WOSMu stworzę własną organizację skautową i tam takie będą.

Kończę już bo to jak Dzień Świstaka :)

PREEEECZ Z TRADDDYCJĄĄĄĄ*

g00rek

*tradycyjny okrzyk kuroniowców