[Czuwaj] Podzwonne reformy mundurowej.

Marcin Skocz skocz w post.pl
Czw, 18 Wrz 2008, 01:45:26 CEST

> Dlaczego "w końcu" ?
> [ chyba jeszcze mogę się zapytać ? ;-)) ]

To tylko taka ironia, bo przecież doskonale wiemy, że oni nic nam nie mogą.
Ani tradycji, ani przyzwoitego munduru w końcu u skautów nie uświadczysz.
Co gorsza, wielu z nich, zwłaszcza w Europie, śmie chodzić codziennie w
mundurach podczas imprez skautowych!
Pamiętam jak znajomy skaut z Niemiec, odpracowujący służbę wojskową (!
wstydu nie ma!) w Polsce w organizacji pozarządowej, przyszedł na spotkanie
na Starym Mieście w Warszawie w swoim mundurze. Bo go lubi... A gdzie
tradycja??

Miłej nocy wszystkim :-)
Marcin