[Czuwaj] Statystyki...

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Nie, 21 Wrz 2008, 13:47:29 CEST

Podanie jako źródła www.ngo.pl to tak jakby napisać, że wiemy coś z
Biblioteki UJ. To po pierwsze. Po drugie. Organizacje zajmujące się
turystyką mogą zajmować się bezpieczeństwem, znakowaniem szlaków,
promocją swojej okolicy. Dodatkowo np. Polski Związek Głuchych też
wśród swoich celów statutowych ma organizowanie turystyki dla głuchych
a fundacja wspierająca działania hufca Warszawa Żoliborz też pewnie
coś takiego w swoim statucie zawiera, podobny wpis ma ZHP a pewnie i
inne organizacje. Która z wyżej wymienionych zajmuje się "organizacją
wolnego czasu"?

Czesław,
w "Siedem" jest taka scena w której Brad Pitt pyta mordercę czy świry
czują, że są świrami. Ja mam do Ciebie podobne pytanie: Czy Ty czujesz
jak się kompromitujesz? Ostatnie dni to jakaś czarna seria. Najpierw
holenderskie mundury a teraz statystyki z kosmosu. Że o pomyleniu
najpierw Ryszardow a teraz Sławka z Grześkiem nie wspomnę.

Kowlak

--
Kowlak