=?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] harcerze na Og=F3lnopolskim Forum Inicja tyw Pozarz=B1dowych?=

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Nie, 21 Wrz 2008, 22:28:04 CEST

jedno stoisko wystawione przez Stowarzyszenie Harcerskie - zwykła
"dziesiątka", przed którą na kilku planszach pokazywane są zdjęcia ze
zbiórek i obozów. W dodatku celem tego stoiska wogóle nie jest
reklamowanie harcerstwa - to punkt informacyjny dla osób
odwiedzających piknik, na którym harcerki pełnią rolę darmowej
informacji, a harcerskie zdjęcia są tylko "przy okazji".

>A moim zdaniem Stowarzyszenie Harcerskie stanęło na wysokości zadania
i udowodniło, że harcerstwo może być dzisiaj w awangardzie, gdyż poza
pełnieniem służby informacyjnej podczas OFIP, weszło również w skład
Komitetu Organizacyjnego tej imprezy na równi z takimi organizacjami,
jak Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych, Sieć Wspierania
Organizacji Pozarządowych SPLOT czy Stowarzyszenie Klon/Jawor
(http://www.ofip.org.pl/x/356133) oraz zorganizowało w ramach
konferencji "Rzeczpospolita Obywatelska" własny panel dyskusyjny pod
hasłem "Po co nam dziś organizacje młodzieżowe?"
(http://www.ofip.org.pl/x/381995).

>pozdrawiam,
>Paweł Dobosz

Pawle, chyba nie całkiem dokładnie przeczytałeś mojego meila. Ja nie pisałem o CAŁYM OFIP-ie. Pisałem o Pikniku Organizacji Pozarządowych, który był tylko jednym z wielu wydarzeń w ramach Forum. Wiem że SH brało aktywny udział w organizacji V OFIP i że organizowało jedną z debat - i bardzo ich z tego powodu szanuje. Ale to nie zmienia faktu, że w czasie Pikniku (którego celem było promowanie poszczególnych organizacji pozarządowych) SH same siebie promowało dosyć skromnie. A o tym że celem stoiska jest głównie udzialanie informacji, dowiedziałem się bezpośrednio od sympatycznych druhen ze Stowarzyszenia Harcerskiego, kiedy zapytałem je co pokazują na swoim stoisku i ogólnie co robią w czasie Pikniku...

Pozdrawiam, Michał