[Czuwaj] (brak tematu)

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 22 Wrz 2008, 09:54:56 CEST

Napisałeś, pytając:
".... Klon / Jawor ("wydawca" portalu ngo.pl)robi swoją pracę dla zabicia czasu?  ..."
Uznałem że uważasz działalność Klon/Jawor za wiarygodną
(że efekty tej działalnosci są wiarygodne)

Myliłem się ? Są niewiarygodni ?

Czesław

====

Jestes mistrzem.

".... Klon / Jawor ("wydawca" portalu ngo.pl)robi swoją pracę dla zabicia czasu?  ..." to według Ciebie oznacza, że Klon / Jawor ma wiarygodne dane dotyczące organizacji pozarządowych w swojej bazie.

Zawsze tak wyciągasz wnioski?

Pisząc o Klonie / Jaworze, w ogóle nie myslałem o ich bazie. Baza organizacji pozarzadowych, to jakis promil ich działalności. Zwłaszcza, że sami zaznaczają, ze ich baza nie jest pełna. I nie słuzy do badań statystycznych a do ułatwienia kontaktów z organizacjami. Szkoda, ze nie dostrzegłes innych działań tego stowarzyszenia, takich jak wydawnictwa, prowadzenie portalu, działalność informacyjną, pomoc ludziom którzy próbują zmienic swoje otoczenie w znalezieniu najlepszej formy zorganizowania sie i inne.

Ja chciałbym skończyć dyskusje, bo to co robi Czesiu nazywa sie w slangu branzy w której pracuje "sufitem". A z takimi danymi nie da sie dyskutować, bo kazdy moze miec swój własny sufit.

Seascout