[Czuwaj] Najnowsza Polityka

Szumyk szumyk w gmail.com
Wto, 23 Wrz 2008, 23:53:50 CEST

Piotr Kowalski pisze:
> W dniu 23 września 2008 23:24 użytkownik Szumyk <szumyk w gmail.com> napisał:
> Smutne. Smutny spór romantyków z pozytywistami w którym wygrywa tylko ...
> beton.
>
> Bartek
>

> Beton, beton. Gdzies słyszalem to okreslenie. Chodzi o Grzegorza Wozniaka?

Kowlak przestań bić pianę. Nie znam specjalnie G.Woźniaka, ale wszystko
wskazuje że też. Czy to ważne który beton ? Dla mnie to akurat najmniej
ważne. Dla jednych betonem będzie Budyń dla innych będzie reformatorem -
co zrobimy sobie konkurs kto jest bardziej betoniasty a kto mniej ? Ehhhhh.

Soohy pisze o poważnej sprawie a ty jak Czesiu którego tak krytykujesz
znów tylko o jednym - o twoim ulubieńcu GW.

Zlituj się proszę nad czytającymi (jeszcze) tą listę.

Bartek