[Czuwaj] Metody Rafała Klepacza i jego popleczników

Jakub Sieczko jsieczko w o2.pl
Śro, 1 Kwi 2009, 11:36:16 CEST

Druhny i Druhowie!
Jak pewnie wielu z Was zauważyło na zhp24.net pojawił się wpis prezentujący
kandydatów na Główną Kwaterę ZHP. Wobec tego wydarzenia nie mogłem milczeć i
napisałem prawdę o środowisku skupionym wokół polityków Klepacza,
Kowalskiego i ich popleczników. Redakcja zhp24.net usunęła jednak mój
niewygodny komentarz (wiadomo - "wypowiadaj się, jeśli myślisz tak jak my").
NIE DAM SOBIE JEDNAK ZAMKNĄĆ UST! Choć redakcja bloga nie dopuszcza do
publikacji moich kolejnych komentarzy, to na szczęście istnieją jeszcze w
naszym Związku miejsca, w których można mówić prawdę! Pewien czujny
czytelnik bloga sporządził zrzut ekranu z mojego wpisu. Przeczytajcie go
proszę Druhny i Druhowie i sami oceńcie jak jest z postawą insruktorską
tych, którzy mienią się harcerzami i swoje niespełnione polityczne ambicje
chcą odreagowywać na ZHP. Linki są tu:
http://tnij.to/fzxr
http://tnij.to/f2jm

phm. Jakub Sieczko