Re: [Czuwaj] TV Skaut - czy to działa?

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 1 Kwi 2009, 21:56:15 CEST

W dniu 1 kwietnia 2009 21:10 użytkownik mylek5 <mylek5 w tlen.pl> napisał:

> "Ze względu na awarię systemu emisyjnego i istnienie Praw Murphy'ego Telewizja Skaut wystartuje najwczeoeniej po godz. 1:30 w nocy 1/2.04.2009. Trzymajcie kciuki!"

To akurat może być. Zdarza się. Wazne żeby nie było lilijki z szyszek
i takiej nudy jak za starych czasów kiedy nie byłem harcerzem, a w TV
leciał magazyn KRĄG i przełączałem kanał żeby nie zasnąć ;)))

g00rek

PS (tak, były w moim życiu czasy kiedy nie byłem harcerzem, to jakieś
6 lat z mojego ponad 30 letniego życia. O rany, tylko 1/5!) ;)))