[Czuwaj] 1 kwietnia a strona GK ZHP

Rafal seascout w o2.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 11:31:32 CEST

OSP jest w Roczniku ststystycznym. Ponad 400 000 cżłonków.

WOŚP mówi o 120 000 wolobtariuszy.

PCK chyba o 400 000 członków.

Polski Związek Wędkarski ma też koło tego.

Polski Związek Działkowców chwaili się na stronie też blisko 400 000
członkostwem.

PZŻ nie ma członków - skupia okręgi, a okręgi skupiaja kluby. Członkiem
okręgu jest klub. A więc trudno policzyć. PTTK rocznie organizuje wycieczki
dla 1 000 000 osób - jak to liczyć? Czy liczyc członków tylko, czy
beneficjentów, czy wolontariuszy?

Wiem, że to głupio zabrzmi, ale nie bardzo mam czas przeszukiwac strony
róznych organizacji i szukac ile maja członków. Z obiegowych opinii (z
prasy, z rocznika stat) widać, ze są wieksze organizacje.

Więc mówienie, ze ZHP jest największą - to spore naduzycie.

Nie znalazłem żadnych zestawień podanych "przez strone trzecią" (kto to jest
strona trzecia?). Ale moze listowicze coś wiedzą o takich?

Seascout