[Czuwaj] 1 kwietnia a strona GK ZHP

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 2 Kwi 2009, 13:18:50 CEST

W dniu 2 kwietnia 2009 12:48 użytkownik Rafal <seascout w o2.pl> napisał:

> Czesław... to nie ma sensu poszukiwanie insightu pt. co tu zrobic, zeby
> jakoś napisać, ze jest największą... Dopasować myśl do rzeczywistości?

Ja się zastanawiam nad czymś innym. Po co? Co nam to daje, po co to
jest wpisane w jakąkolwiek sygnaturkę? Czy jest to takie typowo męskie
dążenie tego że my/ja mamy/jesteśmy NAJ...? :)

Zastanawiam się nad tym z marketingowego punktu widzenia (takie
zboczenie) ale w sumie chyba po to jest to w sygnaturkę wpisywane (bo
po co?).

Wpisywanie (nawet w logotyp, lub slogan), że dana firma działa od X
roku jest dobre w przypadku firm dla których to ważne. Ważna jest ich
stabilność (choć dziś data założenia nic tu nie zmienia), czy inne
przymioty - choćby doświadczenie. Ot bank, ubezpieczalnia, może jakaś
fabryka żywności, słodyczy. O, zegarki! Widzę teraz tego pełno.

"In 1798, before departing for the Egyptian campaign, Napoleon
Bonaparte bought three pieces from a watchmaker by the name of
Abraham-Louis Breguet."

;)

To rozumiem. Ale w naszym przypadku? Jaki to ma cel nie rozumiem?
Ale nie piszę więcej, bo jak widzę nie ma już tego na stronie ZHP -
brawo :) Mam nadzieję, że członkowie GK usuną sobie to jeszcze z
sygnaturek.