[Czuwaj] Kowlaka informacje z 1 reki i ZHR na teczce zlotowej

Robert Majer robert.majer w gmail.com
Czw, 2 Kwi 2009, 13:45:05 CEST

W dniu 2 kwietnia 2009 13:39 użytkownik Michal Gorecki
<g00rek64 w gmail.com> napisał:

> No najweselej będzie w okolicy początku roku akademickiego, kiedy to
> osiągniesz sławetne 39,5 ;)))

Ta, nieskromnie dodając to jedna z domen internetowych którą mam pod opieką

--
Robert Majer

rozmawiaj, pracuj, planuj ! - http://zhp.net.pl