[Czuwaj] Kowlaka informacje z 1 reki i ZHR na teczce zlotowej

Adrian Łaskarzewski adrian w laskarzewski.pl
Czw, 2 Kwi 2009, 22:40:45 CEST

Nieprimaaprilisowy a zupełnie poważnie "kierujący z tylnego siedzenia"
Rafal Bednarczyk napisał:

> Teczka i nie tylko teczka bo również plakat
> zostaly wykonane przez szykujacego się
> do kierowania zlotem komendanta Choragwi
> Krakowskiej i zaprezentowane Radzie Naczelnej
> i GK ZHP na spotkaniu RN. Wtedy to sam zwrocilem [...]

A na to Piotr Kowalski odpowiedział:

>Ciekawe natomiast jest to, że jest ktoś kto się "szykuje" na funkcję
>komendanta zlotu w sytuacji gdy taki komendant jest i prężnie działa.

Widzisz Piotrze, jak napisał Rafał, on szykuje się nie do funkcji komendanta
zlotu,
a do KIEROWANIA zlotem.

Z tylnego siedzenia - to modne ostatnio w ZHP.

:-)
Adrian

> Ale na pewno nie jest tak, ze dh Naczelnik
> gdzies promouje zlot przy uzyciu tej teczki,
> ani tych materialow bo nie ma jeszcze oficjalnych
> materialow promocyjnych zlotu i nie sa nimi
> te materialy wykonane przez komende choragwi.

To cudowna wiadomość.

> Jak wiec widac nie jest tak, ze to obecna
> GK ZHP wymyslila pomysl, aby zlot w Krakowie
> firmowac zdjeciami harcerzy z ZHR.
> Trzeba Piotrze wymyslec lepszy dowcip:-)
>
> pozdrawiam wszystkich
> Rafal

To doskonale. Jestem uspokojony. Nigdy nie śmiał bym posądzić
aktualnej GK o jakiekolwiek działanie.