=?ISO-8859-2?Q?Re: [Czuwaj] OFF TOPIC mo=BFliwe zmiany w ustawie o po=BFytku publicznym ?=

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pią, 3 Kwi 2009, 22:10:48 CEST

Hmm, bardzo ciekawa propozycja. Zaczynam żałować że nie znam rosyjskiego punk rocka.

Ale to nie ten utwór sparafrazowałem. Miałem na myśli hasło "To proste - byłem harcerzem!" z reklam telewizyjnych ZHP przygotowanych w ramach obchodów 100-lecia skautingu. Reklam, które nigdy nie zostały upublicznione... ;)

Pozdrawiam, Michał