[Czuwaj] Strona główna ZHP

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 4 Kwi 2009, 10:06:37 CEST

W dniu 3 kwietnia 2009 23:47 użytkownik Seascout <seascout w o2.pl> napisał:
> Ja się zgubiłem...

A mnie się podoba (wyłamię się, ale mam nadzieję, że kara Dyktatora
Klepacza mnie aż tu nie dosięgnie!*)

Po pierwsze wreszcie pierwszego miejsca nie zajmują newsy, które
przeciętnemu harcerzowi, czy instruktorowi są potrzebne jak babci
trampki. Ktoś umarł, rocznica tego, że ktoś umarł, odwiedzono pomnik w
związku z tym że kiedyś ktoś umarł, i różne inne tego typu sprawy :]
Newsy zajmują teraz mniej miejsca.

Strona wyraźnie kieruje na podstrony dla harcerzy, instruktorów,
rodziców i mediów. Świetnie. Cieszymy się, że rozwiązania Hufca
Warszawa Praga Północ znów wyznaczyły pewne standardy w internecie :D
;)))
Co prawda aż prosi się, żeby te zdjątka lekko "zaflashować", no ale
wtedy Czesław nie będzie mógł korzystać ;)))) (ale można wstawić małe
wykrywanie plugina).
Dałbym koniecznie też jedną fotkę dziewczyny!! Czemu sa dwaj harcerze?
Najlepiej zamiast instruktora, zdjęcie z tej perspektywy jest ciekawe,
ale mało atrakcyjne. Uśmiechnięta instruktorka ładnie będzie pasowała
to zawadiackiego harcerza z jabłkiem (tylko błagam nie żadna
sanitariuszka w berecie na tylnej części głowy :P)

Co do designu - jest lekko, jasno i przejrzyście. To w sumie dobrze.
Jest zieleń - pamiętacie, jak wiele osób protestowało przeciwko
brakowi zieleni na poprzedniej stronie? Zieleń nie jest oficjalną
zielenią ZHP (która jest paskudna swoją drogą), tylko lekko złamaną w
stronę oliwki/trawy - to w sumie też ok.

Na stronie głównej odpala się reklama 1%. Ja wiem, że to ważne, ale ja
nienawidzę samoodpalanych filmów/dzwięków. Brrr. Miejmy nadzieję że to
sytuacja wyjątkowa.

Teraz - design designem, funkcjonalność ocenię jak będe szukał
konkrentnych rzeczy, trochę mi zajmie testowanie, ale:

- po pierwsze fajnie jakby rzeczywiście była dobrze uzupełniane, miała
fajne treści - to od tego tak naprawdę wiele zależy

- brakuje mi jednak bannerków kierujących choćby do składnicy, czy na
strony Czuwaja i Na Tropie (Brawo za banne do NON STOP ADVENTURE :D he
he)

- odpalenie strony było falstartem. Brakowało mało, ale jak to mawia
Sawyer z LOSTów "it's all about details, freckles". Można było
spokojnie wiralowo odpalić stronę pod adresem supertajnabeta.zhp.pl i
poprosić o sprawdzenie błędów. Wiadomo byłoby że nie jest gotowa, a
wiele osób by pomogło wychwycić.
I nieaktualne zdjęcie GK oraz jej skład - rozumiem, że zdjęcie fajne,
ale może czas zrobić nowe? Ciepło na dworzu...

No ale rozumiem, że trzeba było zdążyć ze stroną na urodziny!*** :D

pozdrawiam słonecznie
g00rek

* Uwaga - ŻARTOWAŁEM!!!!! :P**

** Chociaż z drugiej strony nie wiem czy można żartować z byłego vice
- przewodniczącego ZHP. To w końcu funkcja uświęcona nieco krwią,
historią i tradycją. Za karę zdejmę chustę z mojego munduru na okres
tygodnia.

*** akurat w humor druha Pełnomocnika ds Wszelakich nie wątpię :]