Re: [Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynnego prawa wyborczego ?

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 9 Kwi 2009, 11:52:35 CEST

W dniu 9 kwietnia 2009 11:46 użytkownik Piotr Kołodziejczyk
<kip.kolodziejczyk w gmail.com> napisał:

> I racje masz!
> Ale nie wiem na co sie zdecydowac...
> admiral

A ja bym znowu "poszedł na kolanach do skautingu" (jak to kiedyś
pewien druh powiedział) i zdecydował się na szkolenia. One przecież
muszą istnieć. A może do nich jakoś zainkorporowac (trudne słowo)
elementy prób instruktorskich?

Szkolenia mają już "wymóg wymagalności" ;) czyli teoretycznie NIE
można mianować nieprzeszkolonej osoby na funkcję, na pewno
drużynowego.

W róznych organizacjach skautowych jest odpowiednie szkolenie ogólne -
na INSTRUKTORA, połączone też ze stażem (jako przyboczny). Bez tego
nie ma szans na objęcie funkcji raczej. Nie ma natomiast stopniowania
instruktorów (jak u nas 3 stopnie) i to akurat wydaje mi się mało
potrzebne...