Re: [Czuwaj] Czesław Przybytek na forum

Garbol garbol w gazeta.pl
Czw, 9 Kwi 2009, 15:27:20 CEST

W dniu 9 kwietnia 2009 15:18 użytkownik Piotr Kowalski
<kowlak w gmail.com>napisał:

> Tylko widzisz. Ty możesz sobie wziąć do serca to, że pisanie o
> sprawach organizacji, którą zdecydowałeś się opluć jest moralne czy
> nie. Moim zdaniem nie jest.

Można na ten temat dyskutować, jak na wszystkie tematy. To co dla Ciebie
jest niemoralne, dla innych jest.
Ale nie o tym chcę powiedzieć.
Chcę pokazać, że to co zrobi "przeciwnik w dyskusji" (przepraszam za
określenie, nie wiedziałem jak to nazwać, nie chcę tym nikogo zaszufladkować
itp) jest fe, to co robi "sojusznik w dyskusji" jest trochę bardziej do
przyjęcia.

> A Czesław zablokował po prostu dostęp do wątku uniemożliwiając
> "fizycznie" dyskusję.

> --

Tu przyznaję Ci rację. Gest Czesława jest dla mnie także mało zrozumiały.
Choć czasami reakcje są adekwatne do aktualnego stanu emocjonalnego.
To jedyne możliwe wytłumaczenie tego i innych postępków listowiczów
"Czuwaja".

> Kowlak

Garbol