[Czuwaj] Czesław Przybytek na forum

Czw, 9 Kwi 2009, 21:31:07 CEST

Dnia 09-04-2009 o 21:17:54 <harclot w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Problem w tym że to Ty posywasz sie do insynuacji.

> a nie:
>
> Czesław

Czesław, ale wiesz że nie  Ty pierwszy wymyśliłeś ten sposób wypowiedzi? Zrobił to już Andrzej Leper kilka lat temu. Dopuszczasz takie sposób wypowiedzi? Czyli jak ja powiem do Ciebie:

Czesławie Przybytku, apeluję do Ciebie, abyś nie handlował narkotykami!

To jest ok?
Bo jeśli tak, to jeszcze zachęcam, żebyś nie kradł.

Ryszard