[Czuwaj] Czesław Przybytek na forum

Tomasz Chabinka tchabinka w dhwatra.com
Czw, 9 Kwi 2009, 22:50:24 CEST

Ryszard Rutkowski pisze:

> No tak, ale w przypadku drużynowych to byłoby te same 40%/  Czemu tak
> nisko oceniasz tych drużynowych? Czemu ich poniżasz mówiąc jesteście
> niegodni aby głosować?  Larum! Larum! Gdzie jest ten dzwon, co ogłosi to
> w Polsce?

Jakie te same 40%? Różnica jest taka, że jak mówi wiele osób, to
drużynowi są podstawą tej organizacji i to oni powinni mieć możliwość
decydowania o tym co się dzieje w organizacji, a nie Ci, którzy powinni
ich wspomagać. Ja widzę pewną różnicą pomiędzy 40% złożonymi z
drużynowych, a 40% złożonymi z "góry".

Pozdrawiam
Tomek