Re: [Czuwaj] Czesław Przybytek na forum

Marcin Wasielewski myciak w tlen.pl
Czw, 9 Kwi 2009, 23:50:45 CEST

Od: <harclot w poczta.onet.pl>
> From: "Tomasz Chabinka" <tchabinka w dhwatra.com>

> O !
> Tomek mnie uprzedził.
>
> Z tym że dodam iż wydawało mi się
> (widac błednie)
> że widać iż traktowałem "opcję minus 70%"
> jako "dyskusyjną ciekawostkę".
>
> Czesław

Ktoś tu kiepsko liczy albo odwraca kota ogonem.
UWAGA: W dalszych rozważaniach wszystkie wartości "%" opieram na szacunkach
Czesia
Czesio napisał, że jest za tym aby czynne prawo wyborcze mieli
instruktorzy-drużynowi, czyli tylko instruktorzy, którzy pełnią funkcję
drużynowych. Ocenił (jako dyskusyjną ciekawostkę ;)), że pozbawiłoby to praw
wyborczych jakieś 70% tych co teraz je mają.

Prosta arytmetyka wskazuje, że 30% z nich to "góra", czyli  instruktorzy,
którzy nie są drużynowymi, ponieważ pozostałe 40% (co wynika  z
wcześniejszych postów Czesia), to drużynowi, którzy nie są instruktorami. To
jest omawiane 40%. Dokładnie te same 40%.

Tak więc, pomysł Czesia, aby ograniczyć czynne prawo wyborcze tylko do
instruktorów-drużynowych, pozbawia tego prawa tę samą 40% grupę drużynowych,
którzy instruktorami nie są. Zupełnie tak samo jak projekt opracowany przez
Komisję RN

Inną sprawą jest, że pomysł Czesia (i nie tylko Czesia, jak mniemam) aby
pozbawić tego prawa również tych przysłowiowych
instruktorów_ds._utrzymania_porządku jest niegłupi.

Marcin