[Czuwaj] Czy zespół statutowy chce pozbawić drużynowych czynneg o prawa wyborczego ?

knieja_komendzio w poczta.vel.pl knieja_komendzio w poczta.vel.pl
Pią, 10 Kwi 2009, 11:33:39 CEST

> (każdy musi przejść chyba przez okres używania słowa klucz "braterstwo" na
> tej liście..)
> Ryszard

a co myślisz, że tylko tutaj:) jakiś czas temu na Radzie Chorągwi druhna
Komendantka użyła tego słowa klucza w stosunku do moich uwag... no dobra
nie były to uwagi tylko wręcz już kłótnia... nawet w protokole zapisane
zostało moje BRATERSTWO w stosunku do ciężko pracujących 4 pracowników
chorągwi:) zabawne...

nie chciałem nikomu pomagać ani zamykać ust... jedynie obawa o pyskówki,
takie jak choćby wczoraj, mnie nakłoniła do próby rozminowania tej bombki
:)

Mariusz Bezdzietny