[Czuwaj] Pomoc w sprawie obozu

seascout czwartak w gmail.com
Nie, 12 Kwi 2009, 18:56:05 CEST

W dniu 10 kwietnia 2009 16:40 użytkownik Rafal Bednarczyk
<rafal.bednarczyk w zhp.pl> napisał:

> Witam wszystkich,
>
> Mariusz - powtarzam jeszcze raz: wystarczy ze zrobisz oboz wg
> aktualnej instrukcji. Jestesmy w stanie spowodowac
> aby na wizytacje przyjechal ktos z Warszawy
> lub aby zadzwonil do tego lokalnego sanepidu i zapytal
> dlaczego taki oboz traktuja jak baze.
> Dlatego zachecam Cie do zrobienia normalnego obozu
> bez szopki z przenosinami bo to jest po prostu
> niewychowawcze dla harcerzy.
> Jeśli chcesz takiej naszej pomocy to daj znac.
> Rozwiazanie z przenoszeniem uwazam za zle bo to jest
> kapitulacja przed sanepidem, a my go musimy uczlowieczyc
> [...]

Ja tylko dodam Mariuszu, że:
1. Parę osób napisało jednak jakieś pomysły. Więc nie wiem, czemu zarzucasz
nam, że się czegoś wstydzimy.
2. To co napisał Rafał B. jest dość zbieżne z tym co pisałem Ci wcześniej.
Poproś panią z sanepidu o wyjaśnienia na piśmie. Niech w piśmie określi co
ma być poprawione i najlepiej z podstawą prawną. Z takim pismem, będzie Ci
łatwiej rozwiązać sprawę w taki sposób, w jaki proponuje to zrobić Rafał
Bednarczyk.

Pozdrawiam
Seascout