Re: [Czuwaj] Czynne prawo wyborcze tylko dla drużynowych - instruktorów

seascout czwartak w gmail.com
Pon, 13 Kwi 2009, 11:19:24 CEST

Przeczytałem trzy razy.

Słowa przepraszam, nie znalazłem. Tylko opisałeś sytuację.

Zgadzam się, że zareagowałeś impulsywnie. Przyznaję, że to napisałeś. Ale
dopiero teraz napisałeś, że to błąd. Wcześniej nie dałeś żadnego znaku, że
to co zrobiłeś - to jest coś złego. Nigdzie nie wyczytałem wcześniej, że
uważasz zamknięcie wątku za coś niestosownego. Więc dlaczego teraz piszesz,
że ja kłamię?

Czesław, jestes starym wyjadaczem. Ja jestem sporo młodszy od Ciebie. I ta
ja mam Cię uczyć jak należy postąpić w chwili popełnienia błędu?

Tak ciężko Ci powiedzieć, "przepraszam, moja wina, zapędziłem się"?
Twoim zdaniem sformułowanie "fakt, zapędziłem się" zamyka sprawę?

Dla mnie to naprawdę EOT.

Seascout