[Czuwaj] Re: Nowy odcinek TV Skaut

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 16 Kwi 2009, 15:42:52 CEST

W dniu 16 kwietnia 2009 15:14 użytkownik Piotr Skowroński
<merlinn w op.pl> napisał:
> To jest coś!
> Widać, że ekipa TV Skaut wie co chce osiągnąć. Sugestie w komentarzach po pierwszym odcinku wykorzystane i mamy spory skok jakościowy. Oby tak dalej!

To prawda - jest coraz lepiej. Ale żeby było też ku lepszemu to kilka uwag :D
(konstruktywnych nie gniewajcie się!)

- Prowadzący musi poćwiczyć dykcję. Wiem, to trudne, ja sam mam
problemy z paroma szeregami :D No ale jak się chce być "głosem" to nie
ma lekko :D

- Szkoda że odcinki nie są online, w sensie np na youtube, czy
metacafe. Przecież to free, a lepiej ogląda się online (niech będzie
tez możliwość ściągania)

- Czekam na więcej imprez - wiem, koszty, trzeba pojechać poza
Warszawę, ale wiosna już rozgrzewa, więc czas na pokazanie jakichś
outdoorowych fajnych rzeczy :)

- Zastanawiam się, czy nie powinno być stopni instruktorskich przed
imieniem i nazwiskiem - skoro mamy tak przyjęte...

- I na koniec - musiałem jako woodcrafter :) Nie polecam rozpalania
ogniska za pomocą pokazanych igieł sosny. Łatwo namiękają, dużo dymu,
mało ognia. Gdyby było trochę wilgotniej, to jedna zapałka mogłaby nie
pomóc. Za to na najniiższych partiach świerku zawsze rośnie dużo
uschniętych gałązek - co ważne suchych, gdyż osłoniętych od deszczu
gęstymi gałęziami rosnącymi nad nimi :)

- muzyka trochę jak z "telewizji edukacyjnej" ;) w sieci jest sporo
stockowych kawałków nadających się na podkład bardziej na czasie :)

I, aby kanapki stało się zadość, szczerze mówiąc to lepsze produkcje,
niż niektóre "profesjonalne" produkcje do tej pory realizowane w ZHP.
Z drogim sprzętem, zawodowymi operatorami i wielkim huhu. Wyglądały
one jak z zeszłej epoki, a naturalnością dorównywały magazynowi 997 ;)

Tutaj - amatorsko, a jednak na wysokim poziomie. Jeszcze raz gratuluję!