Re: [Czuwaj] HR nr 2/2009 już w sieci!

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 24 Kwi 2009, 16:57:39 CEST

W dniu 24 kwietnia 2009 16:51 użytkownik Grzegorz Skrukwa
<greegors w icpnet.pl> napisał:
> Drugi w tym roku numer Haera już w sieci ! Zapraszamy do lektury.  23
> Kwietnia, dzień patrona Skautingu św. Jerzego stał się dniem opublikowania
> HR numer 2. http://www.hr.bci.pl/articles.php?article_id=171

Grzegorz pomyślcie o zdjęciu musu rejestracji do komentowania. Na
ZHP24 jakoś spamu to nie spowodowało (tzn czasami boty podrzucają
jakieś linki do jakiegoś forum węzłów czy coś, ale panujemy nad
sytuacją :D :D :D)

g00rek

P.S. I polecam oczywiście mój artykuł-wywiad na jakże przyjemniejszy
niż zazwyczaj temat :)