ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 14:10:30 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net [mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Ryszard Rutkowski
Sent: Tuesday, April 28, 2009 12:42 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

Ja tyklo chciałem zapytać Cyryla o jedną drobnostkę (bo ta sprawa już byżła sto razy wałkowana i znam ją dość dobrze. Mianowicie czy jak pisałeś:

On Tue, 28 Apr 2009 09:15:54 +0200, Lucjan Brudzyński <lucbru w wp.pl> wrote:

> Jędrzej,
> mylisz się. Żaden 'szef Jambo' nie pożyczył żadnej 'reprezentacji na
> Jambo'
> żadnych pieniędzy.

pamiętałeś o tym, że:
On Tue, 28 Apr 2009 11:31:06 +0200, Rafal Bednarczyk <rafal.bednarczyk w zhp.pl> wrote:

> w zwiazku z powyzszymi klamstwami oswiadczam:
>
> 1.Aby nie było wlasnie takiej sytuacji jaka zdarzyla się z Komenda
> RoverWay czyli podniesieniem oplaty dla uczestnikow o 100% w sytuacji
> wycofania się sponsorow imprezy czlonkowie wladz Fundacji Swiatowe
> Jamboree Zbyszek Popowski (prezes fundacji) i ja (czlonek rady
> fundacji) pozyczyli fundacji na 20 lat po 250 000 zl najnizej mozliwie
> oprocentowanej pozyczki w żaden sposób niezabezpieczonej przez
> fundacje
>
> Rafal Bednarczyk

Bo ja widzę pewne rozbieżności w tych Waszych wypowiedziach....

Ryszard

Rysiu,
a ja żadnej rozbieżności nie widzę :)
1. "szef Jamnbo" = człowiek z bodajże UK, którego raz (no może 2 razy) na oczy widziałem
2. "reprezentacja na Jambo" = kontyngent narodowy
3. " Żaden 'szef Jambo' nie pożyczył żadnej 'reprezentacji na Jambo' żadnych pieniędzy" = Rafał Bednarczyk i Zbigniew Popowski nie pożyczyli żadnych pieniędzy reprezentacji ZHP na Jamboree 2007.
[Rysiu osobiście wierzę w Twoją inteligencję i sędziowską dociekliwość, ale dla ścisłości powiem co się zdarzyło: Rafał Bednarczyk i Zbigniew Popowski pożyczyli Fundacji Światowe Jamboree Skautowe kwotę niespełna 400 tyś. złotych w roku 2007 na działalność statutową.]
Rysiu, jeśli NAPRAWDĘ jesteś ZAINTERESOWANY to napisz do mnie prywatnego mail'a - wszystko Ci opiszę (dokładnie tak samo jak Rafałowi Klepaczowi).
Wybacz, ale znowu mam wrażenie, że nie ma znaczenia istota sprawy a jedynie odpowiednie dobranie słów - tak troszkę populistycznie. :)

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4039 (20090428) __________