ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 14:26:53 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net [mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Ryszard Rutkowski
Sent: Tuesday, April 28, 2009 2:20 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

On Tue, 28 Apr 2009 14:10:30 +0200, Lucjan Brudzyński <lucbru w wp.pl> wrote:

> Rysiu,
> a ja żadnej rozbieżności nie widzę :)
> 1. "szef Jamnbo" = człowiek z bodajże UK, którego raz (no może 2 razy)
> na oczy widziałem 2. "reprezentacja na Jambo" = kontyngent narodowy 3.
> " Żaden 'szef Jambo' nie pożyczył żadnej 'reprezentacji na Jambo'
> żadnych pieniędzy" = Rafał Bednarczyk i Zbigniew Popowski nie
> pożyczyli żadnych pieniędzy reprezentacji ZHP na Jamboree 2007.
> [Rysiu osobiście wierzę w Twoją inteligencję i sędziowską
> dociekliwość, ale dla ścisłości powiem co się zdarzyło: Rafał
> [...]

Widzisz, ja też tak myślę. Tylko, ze to Ty własnie błyszczysz populizmem, wychwytując, że ktoś użył sformuowania szef Jambo, oczywiście myśląc o "Prezesie Fundacji jak-ona-się-tam-nazywa" a nie o szefie zlotu skautowego, co oczywiste. Wszyscy zrozumieli, a Cyryl nie zrozumiał.

I jeszcze jedno - Ty piszesz niespełna 400 tysięcy, a Rafał B. pisze "po 250 tysiecy". Różnica 100 tysiecy wynika z opcji walutowych?

Ryszard

Ryszard...
Bój się Boga (!), jeśli tak mamy rozmawiać to kończę cokolwiek pisać...
Skoro nie istotne jest ""Prezesie Fundacji jak-ona-się-tam-nazywa"" to znaczy, że mam racje i nie interesuje Was co i jak się działo... i dziać będzie.
Ważne jest aby pisać o długach, przekrętach, braku Zarządzania... tabliodowo.
Bo właśnie cała rzecz w DOBRYM ZROZUMIENIU istoty - myślałem, że dla Ciebie jako prawnika to nie nowina.

[Jakoś nie dostałem do tej pory żadnego mail'a prywatnego... :)]

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4039 (20090428) __________