ODP: [Czuwaj] kryzys w ZHP?

Wto, 28 Kwi 2009, 14:50:45 CEST

Jednak jeszcze słowo. Jeśli piszesz:

On Tue, 28 Apr 2009 14:26:53 +0200, Lucjan Brudzyński <lucbru w wp.pl> wrote:

Ryszard...
Bój się Boga (!), jeśli tak mamy rozmawiać to kończę cokolwiek pisać...
Skoro nie istotne jest ""Prezesie Fundacji jak-ona-się-tam-nazywa"" to znaczy, że mam racje i nie interesuje Was co i jak się działo... i dziać będzie.

To Ci powiem - napisałem taj, bo jak bym przekręcił jakieś słowo w nazwie, to pewnie byś odpisał, że nie ma takiej fundacji. A ja nei pamiętam jej nazwy. Fundacja dżemborowa to jest dla mnie. Szefem dżembori był Rafał Bednarczyk. Tak jak szefem rowerłeja był Czoczo. I nikt nie myśli w takiej wypowiedzi o szefach imprez. Naprawdę...

Ryszard