[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 28 Kwi 2009, 15:23:46 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of seascout
Sent: Tuesday, April 28, 2009 2:37 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie
Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

Jasne Cyryl... Nie musicie sie dzielić swoja wiedza z kimkolwiek...

przykro mi troszeczke jednak, ze tak łatwo nazwać mnie kłamcą, a tak trudno
rzeczowo, bez argumentów ad personam (a te jak wiemy wytacza się, gdy
brakuje tych argumentów ad meritum) odpowiedzieć na proste zdaje się
pytanie...

Bo to chyba żadna tajemnica, skąd harcerska fundacja weźmie środki na spłatę
zobowiązań?

Seascout

A tajemnica... :P
Taka sama tajemnica jak kampania produktowa 4żywiołów, bo fundacja ma to do
siebie, że nie jest stowarzyszeniem a tworem kapitałowym.
I tyle...

A propos argumentum ad personam - spójrz czy sugerowanie, tego co
sugerowałeś czasem ad personam nie jest??

Lucjan Brudzyński
M: +48 604 124 750
e-mail: lucbru w wp.pl

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur