[Czuwaj] Dlug w Fundacji Swiatowe Jamboree i oswiadczenie Rafala Klepacza i Jedrzeja Kunowskiego

seascout czwartak w gmail.com
Wto, 28 Kwi 2009, 15:29:52 CEST

Rafale,

Po pierwsze:

RB:Chyba ze wczesniej Zbyszek i ja zdecydujemy
RB:o umorzeniu pozyczek i przeksztalceniu ich
RB:w darowizne, co tak ochoczo sugeruje nam
RB:Twoja ekipa.

Im więcej zaprzeczam, tym bardziej widzi się jakąś ekipę :) Nie ma ekipy. A
np. Iwona nigdy nie była w żadnej mojej ekipie (czy to w 4.RDH STADO, czy w
ekipie HSR, czy w ekipie dawnego WBA).

RB:Czy teraz to wytlumaczenie wystarczy,
RB:abys mogl odwolac twierdzenie, ze te zobowiazania
RB:będą splacac pokolenia harcerzy, co stwierdziles
RB:wczesniej.

Czyli harcerze będa pracowac na granty i z tych grantów zostanie spłacona
"przygoda zycia 800 harcerzy". Jeżeli nie jest  to napisane wprost, ze to
jednak harcerze będą pracować na spłatę fundacji - to kto?

Seascout