[Czuwaj] Buty trekkingowe:)

Marcin Kłodnicki bochenek2 w wp.pl
Nie, 6 Gru 2009, 11:10:39 CET

 Witam:)

Pozwole sobie nieco odejść od gorącego tematu zjazdu:)

Potrzebuje porady w nieco chłodniejszym temacie:)

Od jakiś ładnych sześciu lat jestem szczęścliwym posiadaczem butów Boreal Bulnes. Nie powiem - jakość wykonania i trwałość bardzo mnie zadowoliły:)

Z wodoopornością różnie bywa - ale wiadomo - całkowicie wodoodporne mogą być co najwyżej gumiaki:)

Niestety wypadałoby kupić nowe butki, a przyznaje się, że już nieco wyszedłem z wprawy i z tematu sprzetu turystycznego:)

Najchętniej kupiłbym sobie jeszcze raz te borealki, bo mi sie podobały, ale może coś nowszego i lepszego wyszło przez te ostatnie sześć lat:)

Całkiem
mi się spodobały butki Chiruca
Gredos Supra, czy Nepal
..

Chiruca w odróżnieniu od Boreali stosuje gore tex, zamiast sympatexu. Sympatex co by nie

mówić faktycznie się zużywa z czasem - jak na

tym tle wygląda Gore-tex?

Poprosiłbym o jakieś opinie bardziej doświadczonego druhowieństwa co do wyboru

butków:)

Generalnie będą używane całorocznie, ale teraz kupuje z myślą o sylwestrze i feriach w górach - potem już używane będą głównie na pomorzu - więc wilgotność

spora:)))

Oczywiście nie upieram się przy tych dwóch markach - jestem otwarty na rozsądne propozycje:)

Jeśli chodzi o finanse, to powiedzmy do 600-700 PLN.

Z góry dzięki za wszelkie porady:)

bochenek:)