[Czuwaj] Skarbnik

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Nie, 6 Gru 2009, 23:59:36 CET

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Michal Gorecki
Sent: Sunday, December 06, 2009 11:32 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Skarbnik

W dniu 6 grudnia 2009 23:24 użytkownik Lucjan Brudzyński <lucbru w wp.pl>
napisał:

> Sławku, mam nadzieję, że pomożesz :)
>
> hm. Lucjan Brudzyński 'Cyryl' HR

Ja Cię polecam św Judzie Tadeuszowi.

(jakby ktoś nie wiedział - jest on patronem od spraw trudnych i
beznadziejnych.)

;))))))

g00rek

Byłem dziś na Mszy Świętej :) już się poleciłem :P

Teraz postaram się zrobić co w mojej mocy.
A Sławka jako skarbnika po prostu doceniam i z chęcią skorzystam z jego
pomocy (vide: uchwała o funduszu obsługi wierzytelności ZHP - trochę
zmodyfikowany Jego pomysł jeszcze z RN ZHP)

hm. Lucjan Brudzyński 'Cyryl' HR