[Czuwaj] Piosenka instruktorska i inne

seascout czwartak w gmail.com
Śro, 9 Gru 2009, 18:02:25 CET

Ja piosenkę o tytule używanym w ZHP poznałem pod tytułem "Czy?" na płycie
Jacka Kleyffa "PIOSENKI".

Z naszą harcerską wersją, tylko refren się zgadza :) i generalnie muzyka.

http://www.kleyff.pl/?id=5a&nr=48

"Dość jest wszystkiego - dojść można wszędzie." Nie jest to jednak trochę
optymistyczne?

Swoją drogą, ten Leonardo to jakaś kompilacja:

Wiersz
A.Osiecka, "Panie obłoczny"

Panie obłoczny,
Panie z daleka,
prowadź mnie czule,
albo zaniechaj.

Ja i tak dojdę,
bo się wybieram,
a ty mnie nie znasz
tu i teraz.

Diabeł mnie szarpie,
trzyma za uszy,
"Dokąd, wariatko,
chcesz wyruszyć"

A ja gotowa,
ja z halabardą,
hej, droga wolna,
Leonardo!

Dość...

Co to tak dzwoni,
może to krowy,
czy koniec świata,
- nie ma mowy!

Trzeba wędrować
p�łki są drogi,
ja się nie boję,
mam dwie nogi.

Panie obłoczny,
Panie z daleka,
prowadź... albo zaniechaj.

Piosenka Kleyffa "Czy?"

JEST! WSZYSTKIEGO
DOJŚĆ MOŻNA WSZĘDZIE  DOŚĆ JEST WSZYSTKIEGO
DOŚĆ JEST WSZYSTKIEGO DOJŚĆ MOŻNA WSZĘDZIE
DOŚĆ JEST WSZYSTKIEGO DOJŚĆ MOŻNA WSZĘDZIE

SIŁA ZŁEGO, WIĘC PRZY DOBRYM CHCĘ SIEDZIEĆ STOLE,
CHCĘ PRZEMIENIĆ ZŁO I DOBRO W COŚ TRZECIEGO
ZASTAWIONEGO ZA ZŁO I DOBRO
NA TYM ŚWIECIE I W TYM CIELE

DOŚĆ JEST WSZYSTKIEGO DOJŚĆ MOŻNA WSZĘDZIE
DOŚĆ JEST WSZYSTKIEGO DOJŚĆ MOŻNA WSZĘDZIE
DOŚĆ JEST WSZYSTKIEGO DOJŚĆ MOŻNA WSZĘDZIE
DOŚĆ JEST WSZYSTKIEGO DOJŚĆ MOŻNA WSZĘDZIE

CO SŁOWO ZABIERA, MUZYKA OTWIERA
NIE MUSZĘ WIEDZIEĆ KIEDY DOJŚĆ
ABY JUŻ ZACZĄĆ IŚĆ, NIE MUSZĘ PYTAĆ KIEDY CEL
ABY UMIEĆ RUSZYĆ SIĘ...
NIE MUSZĘ WIEDZIEĆ KIEDY DOJŚĆ
ABY JUŻ ZACZĄĆ W SOBIE IŚĆ
NIE MUSZĘ WIEDZIEĆ KIEDY DOJŚĆ
ABY JUŻ NA DRODZE BYĆ, ABY JUŻ NA SWOJEJ
DOJŚĆ MOŻNA WSZĘDZIE DOŚĆ JEST WSZYSTKIEGO
ABY JUŻ NA SWOJE...
A DROGA PRZENIKLIWIE WYTYCZANA
CORAZ BARDZIEJ, NA NIEJ WSZYSTKO SIĘ UKŁADA
JA MUSZĘ IŚĆ NIĄ ? I W GÓRĘ SZLABAN !

DOŚĆ JEST WSZYSTKIEGO DOJŚĆ MOŻNA WSZĘDZIE
DOŚĆ JEST WSZYSTKIEGO , W GÓRĘ SZLABAN!

DROGA MOŻE BYĆ CELEM, SAMA DROGA JEST CELEM
HARMONIA... W GÓRĘ SZLABAN !
HARMONIA MOŻE BYĆ CELEM, W GÓRĘ SZLABAN !
DROGA MOŻE BYĆ CELEM
DLA MNIE, SAMYM W SOBIE
SAMYM W SOBIE I W GÓRĘ SZLABAN!