[Czuwaj] Piosenka instruktorska i inne

Anna Piekarz aniapiekarz w wp.pl
Śro, 9 Gru 2009, 21:47:05 CET

Dnia 9-12-2009 o godz. 16:58 Darek Brzuska napisał(a):

> Czy to bezsens, nie wiem. Wiem, że ja sensu w drugiej zwrotce nie widzę.
> Niezależnie od tego, że to napisała Osiecka. Jak ktoś mi wytłumaczy, co
> poeta chciał powiedzieć, mówiąc to, co powiedział, wtedy może sens
> dostrzegę.

ja myślę, że sens jest :) skoro diabeł ją trzyma, aby nie pobiegła do
niego (Leonarda)i nie wyszła na wariatkę, ona musi wziąc sprawę w swoje
ręce... dlatego halabardą toruję drogę dla Leonarda :) i oczywiście daje
mu znak, że jest gotowa :)
może o to chodziło :)

ania p.

Pozbieraj treści ze swoich ulubionych stron w jednym miejscu!
I napisz koniecznie, czy ci się spodobało!
Internet od nowa: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fpozbierane.pl&sid=927