Re: Re: [Czuwaj] Bezrozumno¶æ zjazdu

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Czw, 10 Gru 2009, 15:48:52 CET

 > Ryszard napisa³:
 > Pierwsze dwa tygodnie lutego. Zgrupowanie kursów. Kurs instruktoski HSR, kurs kadry kszta³c±cej (Kasia Krawczy, Ma³gorzata Silny, Martyna Tochowicz), kurs podharcmistrzowski (Ryszard Rutkowski, Edyta Siwiñska). Patronat na kursem - zhp24.net.

Fajnie, super. Gdyby nie to ¿e w lutym bêdê raczej mocno zajêty, sam bym chêtnie zosta³ Waszym kursantem bior±c udzia³ w Kursie Kadry Kszta³c±cej :)

 > Przysz³y rok, na razie brak daty.

O, a w tym z przyjemno¶ci± wezmê udzia³ - je¶li mnie wpu¶cicie

 > Wiêc daj¿e spokój z wyszukiwaniem nam zadañ. Jeste¶my, robimy swoje. Pewnie jakie¶ 3/4 z nas ma zadania w hufcach - zespo³y kadry kszta³c±cej, szczepy, a nawet komendantka hufca, ju¿ o HSR nie mówi±c.

Ok, mnie to przekonuje

 > Czy to nasza zaplanowana strategia? Nie. Nie ma strategii dla nieistniej±cych bytów.
 > Robimy, co robimy, bo tak siê akurat z³o¿y³o.
 >
 > I Ciebie te¿ zachêcam.

Nie musisz mnie zachêcaæ. Dzia³am tak aktywnie jak tylko mogê, na ró¿nych poziomach Zwi±zku. I zamierzam dzia³aæ dalej.

Pozdrawiam, Micha³