[Czuwaj] Piosenka instruktorska i inne

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 10 Gru 2009, 18:55:20 CET

Te piłki biliśmy w takie tablice... organizacja, która ma ewidencję
członków  w lewo. Ci co mieli spis - w prawo. W tablicę spis, wystrzeliliśmy
piłkę my (delegacja polska) i może jeszcze dwie piłki tam poleciały. Czego
jedna pewnie przez przypadek :)

A balony... górek popraw mnie, ale wydaje mi się, że one były tak just for
fun. Bez celu wychowawczego, ideowego, patriotycznego. Po prostu - żeby
dobrze bawić się razem :)

A Druh Rafał Socha na Zjeździe mówił " proszę o uszanowanie najwyższej
władzy Związku jaką jest Zjazd". Zawsze ściskałem wtedy pośladki i miałem
ochotę śpiewać rotę.

:)

Seascout