Re: [Czuwaj] Wg Rzepy BP zamordował jeńca

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 11 Gru 2009, 10:55:23 CET

Napisałem na forum. Powtórzę tutaj:

Sprawa ma już brodę. Słyszałem o tym incydencie jakiś czas temu... Trzeba
zauważyć że w tamtym okresie nie było jeszcze konwencji genewskich i ONZ.

Chyba nikt nie rodzi się z pełnią przekonań i nie zostaje z nią do końca
życia. Moim zdaniem, jak obserwuje biografię BP, to widzę, że człowiek ten
wyraźnie zmieniał się pod wpływem przeżyć z wojny. Z oficera armii JKM stał
się nieomal pacyfistą. Po latach wojen, nabrał przekonania, że wojna to
ślepy zaułek, droga donikąd.

Może też, dzięki opisanemu doświadczeniu?

Seascout