[Czuwaj] Jeszcze jedno spojrzenie na Zjazd

Helena Jędrzejczak helena.jedrzejczak w gmail.com
Wto, 15 Gru 2009, 11:33:33 CET

Och, jestem o tym głęboko przekonana! ;-)
Przecież bez wspomagania (herbatą oczywiście) nie można czegoś takiego
napisać.
Przecież jeśli się choć trochę myśli o powodzeniu swojego projektu, to nie
można "opluwać" wszystkich innych, którzy w jego realizacji mogliby wziąć
udział (w tej poetyce: stanąć po jednej stronie barykady).
Przecież zastosowane porównania, metafory oraz inne środki stylistyczne
wskazują, że autor (prawdziwy) chciał stworzyć jak najgorszy wizerunek
autora (podpisanego). A tak podłej prowokacji mogli się dopuścić tylko ci,
którzy wizji harcerstwa nie mają, są ciency programowo i metodycznie i
upadają coraz niżej ;-)
Pozdrawiam
Helena

PS. Tak, następnym razem obiecuję używać więcej znaczków typu ;-) ;-) ;-)
HJ

W dniu 15 grudnia 2009 10:58 użytkownik Ryszard Rutkowski <
ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:

> On Tue, 15 Dec 2009 10:37:24 +0100, Helena Jędrzejczak <
> helena.jedrzejczak w gmail.com> wrote:
>
>  Kowlak,
>>

> Ale Ty myslisz, że my tak sobie siedzimy i to piszemy? No chyba przy
> mocnej..... herbacie z lisci tajemnej Amazonii:)

>>> Węzła". Na razie bardziej negatywnie, bo to w znacznym stopniu nasza