Re: [Czuwaj] Re: Wychowanie dorosłych... (Antoni Kurek)

seascout czwartak w gmail.com
Pią, 18 Gru 2009, 20:12:39 CET

Rafał... ten młody Mokotów jest całkiem spoko :)

Nie noszą już getrów na spodniach, dyskutują na argumenty, nie mają
personalnych uprzedzeń, nie wbijają gdzie-popadnie- żadnych szpilek :)

Nie wiem za co dziękować. Czy za to, że poszliście wszyscy do GK i dzięki
temu nie ma w Mokotowie wojującego Mokotowa czy za to, że mimo wszystko tacy
fajni ludzie utrzymali się w tym hufcu :):):):):)

Seascout