[Czuwaj] Re: Wychowanie dorosłych...

Antoni Kurek kurson w o2.pl
Pią, 18 Gru 2009, 23:24:28 CET

>Fajnie że ktoś się wita, fajnie że ktoś jest nowy, fajnie wreszcie że
>ktoś pisze - 99% tylko czyta :)
>Polskie znaki są ok, o ile używasz ludzkich standardów :)

G00rek - zaryzykuję z polskimi czcionkami w takim razie ;-) Tylko czyta? Znaczy nie porusza ich to, co się tutaj pisze? Nie mają wątpliwości?

>ale wiesz Michal - Kurson jest z Mokotowa wiec nie wiem
>czy powinienes się tak cieszyc:-)

Rafale, czy mówiąc, że jestem "z Mokotowa" ostrzegasz pozostałych użytkowników tej listy? Czy ja gryzę? :-)

Zapisałem się, czytam, piszę - zobaczymy kto na tym najbardziej skorzysta ;-)

Pozdrawiam,
Kurson