[Czuwaj] Usatwa o harcerstwie

Damian Grzegorczyk s.slonko w interia.pl
Wto, 10 Lut 2009, 10:24:12 CET

Czuwaj,
wiecie może na jakim etapie RN jest w sprawie ustawy o harcerstwie?

Robimy kurs drużynowych. Mamy zajęcia odnośnie metody harcerskej i mamy
zajęcia odnośnie bezpieczeństwa, przepisów, itp. Pojawia się problem, bo
przepisy mamy jakie mamy, a metodę również mamy jaką mamy. Mam kursantów
kłamać, mącić im w głowie? Mówić im: "wiecie, przepisy są takie i takie..
ale metoda to metoda" czy odwrotnie? Mamy uczyć kombinowania i omijania
przepisów państwowych? To nie moje pytania ale również wszystkich
kształceniowców, którzy razem ze mną tworzą najbliższy kurs drużynowych.

Przecież bez tego to "ani rusz..."

--
"słonek"
Damian Grzegorczyk