[Czuwaj] Re: Usatwa o harcerstwie

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 10 Lut 2009, 14:03:57 CET

W dniu 10 lutego 2009 13:59 użytkownik Damian Grzegorczyk
<s.slonko w interia.pl> napisał:
> Również liczyłem na poważne potraktowanie tego tematu. Dzięki wielkie. ;)

Damian to ja ci poważnie odpowiem - nie będzie ustawy o harcerstwie. o
jest tak realne jak socjalizm utopijny. Piękne, ale nierealne. Nie do
zrealizowania w Polsce AD XXI w. Zbyt dużo organizacji zacznie
lobbować, protestować, krzyczeć, domagać się swoich praw. Nawet
gdybyśmy taką ustawę potrafili stworzyć (tak aby nie kolidowała z
innymi).

Ja po prostu w to nie wierzę, więc kurs prowadź normalnie, w
normalnych warunkach i nie opowiadaj na kursie bajek o żelaznym wilku
- tak będzie bezpieczniej :]

g00rek

P.S. Jak ta ustawa wejdzie w życie to zapuszczę wąsy :P